Sispar Otel Yönetim Sistemi
Sispar Otel Yönetim Sistemi, modüler yapıya sahip bir konaklama uygulama sistem bütünüdür. İşletme, ihtiyaçları doğrultusunda tercihlerini belirler ve uygulamaya koyar.
Ön Büro Yönetim Sistemi
Room Rack, Rezervasyon, Forecast, Check In, Check Out, (FrontCash) Folio, Fatura (e-Fatura, e-Arşiv), Kasa (Nakit, Kredi, KrdKartı) , Change (Döviz), Housekeeping (Kat hizmetleri) , Acente/Firma, Analizleri, Night (Gün kapanış ve raporları), Emniyet/Jandarma Kimlik bildirimi.
Satış Noktası Yönetim Sistemi Modülü (POS)
Mönü tasarım, Birden fazla noktaya sipariş yönlendirme, Adisyon/Fiş, Dokunmatik Ekranlı çalışma, Kasiyer-Garson kontrollü satış ve raporla, Adisyon ve Ürün bazında analiz raporları, Windows tabanlı tüm dokunmatik sabit/el terminalli cihazlar ile çalışabilme.
Santral Yönetim Sistemi
Oda görüşmelerin ücretlendirilmesi ve folio’lara aktarılması, idari ve personel görüşmelerinin takibi, tarihler arası rapormalar.
Muhasebe Yönetim Sistemi
Tek düzen hesap planı doğrultusunda Muhasebe ve Cari sistemi, Döviz opsiyonu, Fatura (e-Fatura, e-Arşiv), Resmi Defterler, Çek-Senet Takibi, Mali Tablolar, Ön büro-Personel-Stok entegrasyonu.
Stok ve Maliyet Analiz Modülü:
Stok, Reçetelendirme, Üretim, Envanter Sayım, Satın alma sipariş, Maliyet Analizler, Muhasebe-Cari entegrasyonu.
Personel yönetim sistemi (IK)
Sicil, Puantaj, PDKS uyumu, Bordro, Tüm Resmi Bildirimler (doküman, XML, yada mail ortamında).
Pay TV Arabirim
Uydu yada VIDEO / DVD aracılığıyle ücretli film izleme sistemi ile entegre çalışarak oluşan ücreti, ilgili oda (folio) hesabına otomatik işler.
Interaktif TV Arabirim
Check in işleminden sonra müşterinin odasına geldiğinde TV üzerinde "Bay/Bayan hoş geldiniz“ karşılama,
TV üzerinden folio (hesap) görüntüleyebilme gibi işlemler önbüro sistemi ile entegre olarak çalışır
Kartlı Kapı Kilit Arabirim
Check in işlemi sonucunda ekranda anahtar butonu tuşlanarak kapı kartının önbüro programı tarafından otomatikman tanımlaması yapılmaktadır.
(Sisteme giriş yapılmaksızın oda kartı yapılmasına izin verilmez).
Spa / Üye Yönetim Sistemi
Sağlık ve Spor Merkezleri için üyelik kayıt ve takibi, terapi merkezleri oda rezervasyon ve iş yönetimi, sağlık/spor personel rezervasyon yönetimi, uzman öğretici üye cihaz kişiye özel program uygulamaları takibi.
Görev Kontrol Yönetim Sistemi
Tesis içi görev, sorumlulukların, mesaj ve duyuruların takibinin yapıldığı yönetim sistemidir. Mesaj ve çağrıların mail ve SMS aracılığıyla ilgili kişilerin cep telefonlarına gönderilmektedir.
Banket Yönetim Sistemi
Toplantı organizasyonları için salon rezervasyon yönetimi, organizasyonda kullanılması düşünülen salon (tipi, ölçüleri), konum yerleşim tipi, kullanılacak ürün seçimi, kullanım süresi, yemek/cafe break paket ve ücretlendirme işlemlerinin takibi yapılmaktadır.
Grup Otel Yönetim Sistemi
Grup otellerin merkezi kontrolü için geliştirilmiş bir yapıdır. Muhasebe, Önbüro, Rezervasyon, Satış, Finans yönetiminin tek merkezden yapılması ve istenen periodlarda konsolide raporların alınabilmesi sağlanmıştır.
CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) Sistemi
Tesis misafirlerinin daha kaliteli hizmet almalarını sağlamak amacıyla geliştirilmiş istatistik uygulamasıdır. Misafir istek ve şikayetlerinin anket dokümanları üzerinde doldurup daha sonra sisteme kaydedildiği ve sonuçların istatistik ve analiz raporlarıyla sunulduğu bir uygulamadır.
SMS/MAIL Yönetimi
Tesise giriş yapan misafirin “hoş geldin ve tesis kullanımı” SMS mesajları gönderilmesi, ayrıldığında da misafire "teşekkür" SMS/mail gönderilmesi ve ankete yönlendirilmesi, web üzerinden gelen yanıtların CRM ortamına işlenerek müşteri memnuniyeti analizleri yapılmaktadır.